Translate the blog to your language

tirsdag den 19. november 2013

LONG TIME AGO!

Hold dog op hvor er det længe siden at jeg har skrevet herinde, det må i virkelig undskylde! 

Hej allesammen 
Jeg har haft så ekstremt travlt med lektier og sådan noget så i må meget undskylde at jeg ikke har skrevet herinde i et stykke tid.. 
Nå men tiden går sørme stærkt og ved i hvad? MINE FORÆLDRE KOMMER OM 7 DAGE!!!!!!!
Ej hvor jeg dog glæder mig som en sindssyg, det bliver så godt og her er det hotel de skal bo på; 


Jeg har været til et show med navnet 'MJ Live' og en mand ved navn 'Justin Dean' ligner ham på en PRIK! Han har fået operationer osv, så det er helt absurd hvor meget han kan ligne ham! Jeg oplever en masse og det er altså også SÅ MEGET VIRKELIG VILDT HÅRDT AT VÆRE VÆK FRA FAMILIEN, HOLD DOG OP! Men nu kommer de jo her om 7 dage så det bliver bare kanon - det skønneste bliver at kramme dem igen <3
Jeg har mange lektier for hver dag, så det er egentlig det jeg bruger min tid på i hverdagen og så også Teater klub om onsdagen her fremover, sammen med min veninde Janelly! Her på fredag skal jeg ud og bowle med Jenae, en anden af mine veninder og hendes kæreste, så det bliver også fedt :)

Jeg skal i seng her omlidt, så i må have en god dag derhjemme!
Venner, veninder og familie - JEG SAVNER JER - pas på jer selv for guds skyld!
Vi seees

Ingen kommentarer:

Send en kommentar