Translate the blog to your language

fredag den 21. juni 2013

Getting closer!

Hej alle

Så er tiden snart inde til, at jeg letter fra Copenhagen Airport! Jeg har fået min dato, og jeg rejser tirsdag den 23. juli og skal derfor møde i lufthavnen kl. 5:50 om morgenen! Det er så spændende altså.. Jeg skal ud og rejse all by my self, holde styr på papirer osv.. Hold da op det bliver en oplevelse for livet! Jeg rejser om 13 dage som i nok kan regne ud, så jeg kan da allerede begynde at pakke hahahahahahahaha!
Der er 9 timers tidsforskel mellem Vegas og Danmark, så det skal man jo lige venne sig til.
Idag fandt jeg denne lækre top som jeg lige ville dele med jer! Den passer jo indenunder den dress-code som jeg skal leve op til mens jeg er på High School, så den kommer også lige med i kufferten! Jeg skriver så snart jeg har mere spændende information til jer, så stay tuned!

Sara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar