Translate the blog to your language

onsdag den 10. juli 2013

Under 2 weeks - still far away


Hej alle

Idag fik jeg tilsendt min flybillet og min rejseplan - hold da op, jeg skal allerede være i lufthavnen 5:50 om morgenen.. Det bliver hårdt at sige farvel til familie og hverdag, men har den tanke at jeg kommer tilbage igen jo! Jeg skal på camp på Norwich University som ligger i Vermont og jeg kan godt fortælle jer, at det er stort! Her er lige lidt billeder til jer, hihi :)
Nå, men jeg er også blevet medlem af en gruppe med folk der også skal på caaaaaamp med mig og det er super skønt at møde alle mennesker virtuelt - men også snart in real life!
På campem er der swimmingpool, skøjtebane, hockey, baseball, basket, fodbold, tennis og en masse andre aktiviteter du kan dyrke :)
Og jeg skal jo også have en roomie - det er en fra et andet land og hun er selvfølgelig engelsktalende.. JEG VED BARE IKKE HVEM ENDU, AAAAARG!

På lørdag holder jeg farvelpaaaarty for familie og et par venner, det bliver kanon. Vi skal have amerikansk mad og så dessert - MUUUMS!
Jeg skal pynte op om fredagen og så bage og alt sådan noget, så der er også lidt arbejde til mig!

Jeg har slet ikke pakket noget endnu... Der er SÅ mange ting lige op til, så kan ikke selv følge med!
Men jeg har meget jeg skal have pakket ned til mit kommende år; sko, tøj, accessories, personlig pleje og jeg kunne blive ved! Jeg skal også have lakridser med, for det har de næsten ikke nogle af i USA, desværre (MIT YNDLINGSSLIK)
Jeg vil så ind og spise kage nu, det er nemlig fars fødselsdag jaaaaaaa vi ses bloggen

Sara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar