Translate the blog to your language

fredag den 11. oktober 2013

HOMECOIMNGWEEK!

Hej allesammen

Det er homecomingweek og alt er som det skal være. Imorgen (lørdag) er det homecoming og jeg glæder mig helt vildt! Jeg har dog stadig ikke fået en date, men det skal nok gå!
Jeg skal derover sammen med en masse andre exchange students fra min skole og det bliver super fedt! Jeg har taget en masse billeder, men jeg kan ikke putte dem på min blog før november, da min mor og far kommer med min computer der :)
Tro mig, der får i VIRKELIG mange billeder ind!
Vi har lavet en hel masse i løbet af denne uge og så har vi haft assembly - en kæmpe parade ned cheeeleaders, football players og en masse andre fede ting som folk laver og optræder med :)
På min infoside om min skole osv, der skal i ikke tage jer af  skolen. Jeg skiftede skole efter at jeg fik min permanente værtsfamilie - og de er nogle FANTASTISKE mennesker!!

Jeg føler mig hjemme hos denne familie og jeg har der rigtig godt sammen med dem. Jeg har haft det ret svært i starten af skoleåret på grund af hvordan det foregik i undervisningssystemet og så mine karakterer som ellers bare er top nu + og så fordi jeg savner dem derhjemme. EF siger/råder os godt nok til kun at snakke med dem derhjemme 1 gang om ugen, men det gør det bare endu værre for mig, så jeg skriver lige 5 minutter med mor og far hver dag inden jeg går i seng, det gør mig glad :)
Jeg har fået mange super søde venner, så det er ellers fedt at være her. Jeg må altså løbe nu, jeg er suuuulten!

Vi seeeees, møs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar