Translate the blog to your language

søndag den 29. september 2013

Everybodyyyyyy

Hej allesammen

Det er søndag og jeg er VIRKELIG træt! Jeg har lavet en masse hele den her uge, så alt hvad jeg har lyst til nu, er bare at slappe af! Jeg har 2 sindssyge nyheder!!!!!! 
1. Det er snart min fødselsdag, den 23 oktober ;)
2. Mine forældre kommer i november måned og besøger mig! Jeg er virkelig glad og kan næsten ikke vente, vi skal RÅ hygge og så kommer de lige til thanksgiving - den dag hvor du har et kæmpe måltid med kalkun, roastbeef osv.. Det bliver fantastisk at se dem igen <3333

Jeg bar bestilt en adapter hjem, for jeg er træt af ikke at kunne tage billeder, da mit kamera er død for strøm.. Men den kommer snart og så kan jeg putte alle de fantastiske billeder herind som i har ventet på :)

Vis ses, ha det goodt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar