Translate the blog to your language

fredag den 2. august 2013

THE STATES!

Hej alle
Jeg ved godt at jeg ikke har skrevet i lang tid, men mens jeg har været her, har jeg simpelthen haft så travlt! Men jeg er i USA og det er vildt lækkert! - jeg har brugt de første 10 dage på camp i Vermont og det har været vildt lækkert :) I nat tager jeg til Vegas og der skal jeg heldigvis tilbringe resten af mit år! Jeg har fået en masse venner og veninder her på camp, så det er ikke fedt at sige farvel igen! Maden er virkelig Amerikansk og fed; Softice maskiner overalt, sodavandsdispensere, pizza, burger, pomfritter osv.. Men her får i en masse billeder fra campen (jeg er fra Madison East, the Eagles)

Mig og June fra Thailand,



Drengene og jeg


Jeg og holdet


Jeg og tøserne






Jeg må løbe nu, see ya!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar