Translate the blog to your language

fredag den 6. september 2013

Stressful but excellent!

Hej alle!
Det har simpelthen været så stressende siden jeg kom og det er derfor at jeg slet ikke har skrevet herinde! Skolen er forvirrende og jeg har været syg.. Men nu er det bedre! Nå, men jeg har gået i skole i 2 uger nu og ALT er forvirrende! Det startede rigtig dårligt, da jeg synes at matematikken var rigtig svær, men efter jeg skiftede til et lettere niveau, er det gået en del bedre. Her er mit skema;

1st period; U.S History - 2nd period; English 10 - 3rd period; Geoscience - 4th period; Theater - 5th period; Geometry - 6th period; International Relations


Det er rigtig spændende at gå i skole i et andet land, især med alle de mennesker. Der går cirka lidt over 3000 elever på min skole, så det er sindssygt! Når folk opdager at du er en exchange student, så er alle seriøst over dig! - folk spørg om dit nummer, de vil hænge ud med dig osv.. De må jo køre bil herovre hvis de er 16 eller over, så skolen er fyldt med biler :)
Skolesystemet herovre er det mest forvirrende nogensinde! Der er 700 klasselokaler og du har 5 minutter til at gå fra time til time - plus at du lige skal udenom a bunch of people og have styr på klasselokalenumrene.. Men det går når du først er kommet lidt ind i rytmen (:
Jeg har fået shoppet en del herovre, for det er VANVITTIG billigt!!!!! 
Jeg lover at jeg skriver meget oftere herinde end jeg har gjort og der skal nok komme billeder <3
Jeg må løbe, jeg skal spiiiise

- Sara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar