Translate the blog to your language

torsdag den 26. september 2013

I can do it ~ homecoming (y)

I can do it + homecoming ��
Hej allesammen

Så er jeg her igen, jaaaaaaa! Jeg har oplevet så meget her på det sidste, det er helt vildt :)
Folk er så søde i skolen og alle vil bare lære dig at kende, jeg føler mig helt populær ;-)

1. Jeg sidder i min engelsk time og alle pigerne bag mig begynder at komplimenterer mig og begynder at lege og flette mit hår osv, imens at drengene spørg mig om alt muligt med min kultur. 
2. Jeg går på gangen og jeg får komplimenter fra både piger og drenge.
3. Jeg har lige forladt min sidste time og er ved at forlade skolen da en piger kommer hen til mig og spørg om jeg er en sophmore. Jeg svarer så ja og siger jeg er en exchange student og vi taler osv og så introducerer hun mig til sine venner og de vil alle kramme mig og alt sådan noget..
4. Jeg har fået sindsyg mange venner og hver gang jeg ser dem råber de 'Hey Saaara, what's up? Come here' så jeg får virkelig talt med mange!
5. Folk bliver ved med at spørge om mit nummer, men kan ikke huske det i hovedet HAHAHAHA

Jeg er rigtig glad for at være her, det er noget af det fedeste og jeg er super taknemmelig over at mine forældre har givet mig denne oplevelse - jeg har allerede fået minder for livet :)

LILLE BESKED TIL JESPER (min gamle matematiklærer); Jeg kunne virkelig godt bruge dig noglegange da matematik er en smule svær for mig herovre!!!!!

Det er snart HOMECOMING!!!!
- Det er hvor du går med enten venner eller en date (venner, da jeg ikke har en date øv) til 'a football game' en fredag aften hvor alle er klædt i fint tøj (piger; galla kjole) (drenge; suit & tie) og så hører i fed musik, ser football og ellers bare hygger - du kan tage ud og spise eller feste videre (uden alkohol selvfølgelig) hos en ven eller bare tage hjem; hvad man nu lige har lyst til :)
Jeg håber da, at jeg får en date inden (det er den 12 oktober), så der er stadig tid endnu!
 Undskyld for den lille boks, men bare glem den.. Billederne gider ikke at komme frem :(
 
 
Jeg skriver snart igen, see yaaaaa!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar