Translate the blog to your language

onsdag den 11. september 2013

School - more school!

Hej alle

Jeg havde aldrig troet at det ville være så udmattende at gå i skole.. Du går i skole fra 7:50 til 2:10 og så har du kun 30 minutters pause i alt. Du kommer hjem fra skole, laver lektier, rydder op, spiser aftensmad, laver lektier igen, og så er klokken omkring 22. Det er stressende når du næsten intet fritid har + du savner familien derhjemme i lille Danmark. Jeg har fået karakterer og nogle er dårlige og andre er gode, men jeg går egentlig ikke så meget op i det med karakterer til at starte med, da det er min tredje uge. Imorgen skal jeg ind og se fodbold. Min skole spiller mod centenial - GO AGGIES!!!
Nå, det var bare en smule info, jeg skal sove nu, lang dag imorgen :-(

Kys

Sara

HUSK AT I KAN VÆLGE MÅNED VED AT BRUGE DEN DER STEP BY STEP RULLETING UDE I SIDEN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar